2010. február 25., csütörtök

Díja(ka)t kaptam!

Hobbitól és Annamuczitól is kaptam külön-külön.Köszönöm szépen !
Láttam,hogy ennek velejárói is vannak.Igyekszem mindezt betartani,csak éppen a halálán van a család és valahogy minden még 9-cel lassabban halad.
Nem is tudok sokat ezekről a díjakról,de azért én tovább küldöm:
zaziegyongye.blogspot.com
kricsar.blogspot.com
larion-larion.blogspot.com
hoyacarnosa.blogspot.com

7 dolog magamról:

Szeretem Jézust ,az én Uramat teljes szívemből,teljes lelkemből és minden erőmből.

Jó lenne mindig eszerint tudni mindent csinálni!

Törekszem rá,hogy a munkámon is látsszon.

3 gyerekem,1 férjem és 4hörcsögöm van-a legnagyobb feladat tisztességesnek maradni,ha ennyi élőlény van velem és rám bízva.

Szeretem a jó könyveket,jó filmeket,de sokszor nehéz szétválogatni,hogy ne világi humanista legyek,hanem keresztény.

Megpróbálok a művészetek világában is megmaradni tisztességesnek-mert a wampon eltöltött idő elgondolkodtatott azon,hogy mennyire ködbe vesző az a sáv,ami az iparművészet és a liberális művészkedő-szélhámoskodás  között van.Isten könyörüljön rajtam!

Szeretném megőrizni mindig az örömömet!

1 megjegyzés:

L. M. Zsuzsi írta...

Kedves Erika!
Nagy öröm volt olvasni Rólad ezeket a mondatokat!
Akkor már nem csak úgy szimplán gyönyörködöm az ékszereidben, hanem a tetejébe annak is örülhetek, hogy Testvérem vagy!