2009. november 29., vasárnap

A nagy Hajrá.(hajrá?)

Nem annyira örömteli a karácsony előtti készülődés.Ilyenkor az ember(vagy csak én) inkább tengne-lengne,persze nem céltalanul,olvasnék elfekve az ágyon,takarítanék,átrendezném a lakást,falaznék,újat építenék,aztán a szomszédnál is ugyanezt ebben a sorrendben...Jé!Olyan,mint amikor az ember tanulni kénytelen.
1 hónapja még azt terveztem,hogy milyen új dolgokkal állok elő karácsonyra,most meg ott tartok,hogy versenytfutok a megrendelésekkel és a Wampokkal.
Az az érdekes,hogy mindenki olyan szeretettúltengést kap ilyen tájban,meg fényt vár,meg minden földönkívüli baja van,pedig ha őszinték vagyunk,ezt az időszakot túlélni kell és megpróbálni legalább annyicska normális viszonyulást megőrizni a többi túlélő felé,mint egy átlagos hétköznap.
Ja! és Jézus nem is télen született!
Én keresztény vagyok,aki megismerte a megváltást,és tényleg sok saramat kellett úgymond eltörölni,de ki nem állhatom az ilyen szirupos,ömlengős maszlagokat.(tudtátok,hogy a maszlag mérgező növény?)
Szóval,hajrá karácsony!
Azért azt szeretem már,amikor,minden bolt bezár,és tényleg karácsony van!Meg még ajándékozni is szeretek.

Nincsenek megjegyzések: